Michiel's BigLog

19 March 2005

Ik ben wakker!


DSC02299
Originally uploaded by Michiel van der Blonk.
Kijk eens, ik ben helemaal wakker. De eerste weken moest ik heel veel slapen, maar nu ben ik er dan echt helemaal. Lekker tegen Yasmara aan kroelen.

2 Berichten:

Op 4:47 PM, hoestte Anonymous Anonymous dit op

SCHATTIG!!! Beter laat dan nooit. congrats. Doris

 
Op 7:35 AM, hoestte Anonymous Anonymous dit op

Hoi Chiel en Yas, is dat Orion die al op zijn buikje ligt en zich opdrukt? Dat komt toch pas later of is ie zo'n krachtpatser? Nou ja, ik ben het alweer vergeten van Nina. Er gebeuren te veel nieuwe dingen om het oude nieuws op te kunnen slaan. Gelukkig heb ik het wel opgeschreven voor een volgende baby, kan ik in Nina's schriftje nalezen wat ik wanneer kan verwachten. Groetjes en veel plezier met Orion! Carolien

 

Post a Comment

<< Terug