Michiel's BigLog

27 January 2005

Een nieuw leven

Let maar niet meer op die gekke aftel-klok hier rechts. De natuur valt niet te voorspellen. Vandaag ben ik Vader geworden en Yasmara is Moeder. Samen met Orion zijn we nu een gezinnetje. Orion kijkt heel blij, en slaapt de meeste tijd rustig.

Tijdens het bevallen keek Yasmara niet zo blij, en kneep mij zo hard in mijn hand dat ik mijn vinger gekneust heb. Mijn ribben doen ook pijn van haar knokkels, maar ik denk dat dit alles niets is vergeleken bij wat zij heeft moeten doorstaan vanmiddag. Een fenomenale prestatie. Ik zag het voor het eerst en was onder de indruk. Dus dit is wat vrouwen doormaken. Ik dank God op mijn blote knieeen dat ik als man ben geboren... :)


Eigenschappen

naam: Orion Christian
gewicht: 3190 gram
geboortetijd: 27 januari 2005 om 15:55
geboorteplaats: Oranjestad, Aruba


Binnenkort wel meer foto's en verhalen, nu ga ik slapen.

Zie in ons fotoalbum de sectie 'Orion'.
De betekenis van de naam Orion in detail, natuurlijk op WikiPedia

2 Berichten:

Op 12:38 PM, hoestte Anonymous Anonymous dit op

Michiel & Yasmara:

Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van Orion!
Wat een mooie baby! :) Wij wensen jullie heel veel geluk toe!

Van harte,

Daphne & Mark
en de team van CaribMedia
P.s. hoeveel cm is Orion?

 
Op 11:18 PM, hoestte Blogger Jasmine dit op

Michiel and Yasmara,

Congratulations! Fantastic news! :)

Jasmine

 

Post a Comment

<< Terug