Michiel's BigLog

25 November 2004

Wat ben ik?

Ik ben klein, leef in een wit doosje. En ik hou van water. Maar ik moet wel goed schoongehouden worden, anders ga ik je steken. In je oog. Maar als ik schoon en gezond ben leef ik graag op je oog en help ik je zien.

Wat dit is weet je nu misschien wel. Grace (onze werkster) had geen idee. En dus verdronk ze mij in een groot wit zwembad, waarna ik in een berg stront viel. Wat een einde!

Goed, Grace wist niet van mijn bestaan af. Zo kom je er achter dat je in dit leven allerlei dingen maar aanneemt, zoals dat iedereen wel weet wat een contactlens is, en het niet door de gootsteen spoelt.

1 Berichten:

Op 5:26 AM, hoestte Anonymous Anonymous dit op

Nieuw gezegde? Dat wordt zoeken naar een lens in een hoop stront...

 

Post a Comment

<< Terug