Michiel's BigLog

08 October 2004

Yasmara's buik

Eindelijk een foto van Yasmara's buik. Niet de beste, trouwens. Kom op Yas, lachen!

3 Berichten:

Op 11:22 AM, hoestte Anonymous Anonymous dit op

Hoi,

ik zie helemaal geen foto? Moest ie eraf van Yasmara ;-) Trekt weer bij hoor!

Groetjes,

Wouter

 
Op 12:23 PM, hoestte Anonymous Anonymous dit op

Inderdaad, er zijn geen foto's.

Niet van die dikke buik, ook niet van de dieren arts.

Waarschijnlijk hebben geen toegang to die foto's.

Ik vond dit uit :

Yahoo

Forbidden
You do not have permission to get the requested URL from this server.

Ik probeerde het me deze URL :
http://us.f1.yahoofs.com/users/4d6e5338/ff71/__sr_/be6d.jpg

Trouwens m'n vorige Post onder dit onderwerp schijnt ook niet gepakt te hebben, hij was er niet meer, en ik had deze opmerking al eens eerder bij je geblogt.

Vreemde zaak,

Groetjes,

Jeroen

........... Weer niet, dan maar eens als anonymous user proberen te posten.

 
Op 4:31 PM, hoestte Anonymous Anonymous dit op

hoi luitjes!
ik zie helemaal niets..kom op, informatici..! u can do it! ;) maak de fotos effe visible!! :)

knuffels,

Elena

 

Post a Comment

<< Terug