Michiel's BigLog

06 November 2004

Professioneel schrijven

Ik ben aan het 'solliciteren' op internet om technische artikelen
gepubliceerd te krijgen. Inmiddels is ASPToday
geinteresseerd. Dus wellicht binnenkort een linkje naar een internet
magazine met mijn naam erop. Het verdient lekker, en alles gaat via internet, dus lekker vanaf thuis op de computer werken.

Nou ik kan er meteen wat aan toevoegen. Ik dacht dat het wel even zou duren maar toen ik thuiskwam uit het internet cafe en even in mijn email keek had ik al een reactie binnen. Ik mag aan de slag, verwachte publicatie datum is over een maand. Alhoewel ik het trieste vermoeden heb dat jullie geen van allen zullen begrijpen wat ik bedoel met 'runtime generated data classes'.

Nou ja, een troost is dat geen enkele moslim fundamentalist zich daar over zal druk maken.

1 Berichten:

Op 3:42 PM, hoestte Anonymous Anonymous dit op

He Michiel,

'runtime generated data classes'... Maak me gek!
Maar eh hoe zit het met security/performance? Wij gebruiken bij PGGM een datatool (maakt gebruik van metadata en hierarchien)...

Hoest verder?
Maarten Griffioen

 

Post a Comment

<< Terug