Michiel's BigLog

03 September 2004

Echoooooo....

Maandag krijgt Yasmara een echo!! Ook wel pret-echo genoemd, maar ja het is ook wel goed om te doen. Je weet toch ook of het allemaal wel goed gaat, voor zover je dat kan zien. Yasmara voelt zich al stukken beter. Ze is niet meer de hele tijd misselijk, alleen nog maar als we de beerput leegpompen (maar ja dat is ook niet zo gek).

Met Pinky gaat alles nu goed, Blue moet nog wel gecastreerd. Die twee maken wel alles kapot wat ze kunnen vinden. Inmiddels hebben wij al onze spullen binnen staan. Tot voor kort hadden we nog allerlei dozen buiten onder een zeil, maar dat gaat echt niet meer. De schadelijst is nu:
- zeil
- diverse dozen
- boeken (!)
- foto's. Ook heel zonde....
- 3 halsbanden
- etensbakje
- twee matrassen. Matrassen buiten bewaren is sowieso een slecht idee, maar ze waren netjes ingepakt in plastic door de verhuizers in Nederland.

Ons reisschema is nu vreselijk druk. Het begint met om 6:30 opstaan. Om 7:00 weg naar Yasmara's werk. Dan begin ik om 8:30 pas, dus ik ga even koffie drinken bij Bread-Boutique. Om 12 uur wordt Yasje opgehaald door Bennie. Om 12:30 heb ik pauze dus dan ga ik naar de Spechtstraat om te lunchen. We eten dan warm. Om 13:30 moet ik weer op het werk zijn. Yasmara neemt de auto en is klaar om 16:00. Om 17:30 haalt ze me op, en rijden we naar Santa Cruz. Dan geven we de hondjes eten en klaar is kees. Maar op woensdag en vrijdag moet ik ook nog 's avonds lesgeven dus dan speer ik van mijn werk naar Compu'Learn, waar Yasmara mij om 21:30 weer ophaalt. Het is gelukig allemaal dicht bij elkaar, want ik wordt al moe als ik dit lees!

2 Berichten:

Op 5:25 PM, hoestte Anonymous Anonymous dit op

Erg grappig die vertaling van Babylon ;-)

Groetjes,

Jeroen

 
Op 5:27 PM, hoestte Anonymous Anonymous dit op

Erg grappig die vertaling van Babylon ;-)

Daarnaast schijnt het dat Babylon deze op merking niet leuk vind ;-)

Hij geeft 't volgende op het moment ik deze comment poste :



Accueil › Outils › Babel Fish Traduction › Erreur de traduction


HTTP request failed with error Operation timed out with 0 out of -1 bytes received (28) for URL: http://www.blogger.com/add-comment.do
Nous sommes désolés car votre demande a produit une erreur.
Si vous pensez qu'il s'agit d'un bogue, veuillez nous le faire savoir. Envoyez-nous un e-mail et indiquez ceci:

* Le navigateur utilisé.
* Le système d'exploitation.
* Le type de traduction demandée lorsque l'erreur est apparue.

L'erreur trouvée est : 148





Services Professionnels Enregistrer un site A propos d'AltaVista Politique de confidentialité Aide
© 2004 Overture Services, Inc.

AltaVista in English


Groetjes,

Jeroen

 

Post a Comment

<< Terug